torsdag 5. mai 2016



Månedens utfordring hos Project Life Norge - mai!

Først: Fantastisk flott kake!!
Eg har vakse opp i Hardanger så uten tvil gjev dette meg assosiasjonar til Hardangerbunaden. Bunad er vel mest knytta til 17. mai, men me er flinke å bruka bunad i andre høve også. 
Mitt prosjekt er med bilder frå Mor sin 90-års-dag. Ho har i alle år sydd bunad på bestilling, så det var naturleg for oss å stilla i bunad då ho skulle feirast.


Til dette prosjektet brukte eg ei mappe med eit smalt felt loddrett på eine sida. Har på denne sida valgt å bruka fleire av bildene utan kort-bakgrunn.

Detaljer:


Her har eg delt både bildet og stickers på to mapper.


Her har eg brukt fuse-toolen til å dela opp den loddrette lomma. Delte den først i tre deler. I den øverste og nederste lomma laga eg kort i passeleg størrelse og dekorerte med die-cuts. Den midterste lomma delte eg i to og fylte 
farga "små-bling" i. 


Kork-hjerter passa godt her. Brukte også kork-tape som tekst-tag på bilde under.
(Oldebarna kallar Oldemor for "Ollo")





Det vart tatt mange bilder denne dagen, så kortet med fotoapparat passa fint.

Vesle Øyvor var svært "Happy" då ho fekk eit eige fotoapparat ho kunne bruka! Tag og vallum-sticker.


Kjekt de ser innom bloggen min og god langhelg!!



16 kommentarer:

  1. Lekker side Tordis <3
    Liker den lekne stilen din, og se fusetoolen i bruk slik gjør meg glad :D
    Digger det...
    Og kaka var god og ;)
    Tusen takk for at du er med i mai-utfordringen vår hos Plin :D
    Linda

    SvarSlett
  2. Takk for fin kommentar! Får god inspirasjon her i bloggen til PLN 👍

    SvarSlett
  3. Flott side! Herlig at dere alle stilte opp i bunaden til bursdagsfeiring. Hun ble sikkert glad :) Takk for at du deltar hos PLIN. DT Graciela

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var ein flott fest! Takk for fin kommentar!

      Slett
  4. Vilken fin sida och passande med kalas-bilder. Så läckert och festligt med confettin som du fixat med fusetoolen. Tack för att du deltar i mai-utfordringen hos PLIN. / DT-Gunilla

    SvarSlett
  5. Vilken fin sida och kul idé att använda fusetoolen och konfetti. Tack för att du är med och tävlar i mai-utfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  6. Så fin side du har laget! :-D Stilige lommer med fuse-toolen. Jeg ønsker meg en sånn også :)

    SvarSlett
  7. Takk! Ja, fuse-toolen er veldig kjekk !!

    SvarSlett
  8. herlig side, masse fine detaljer å kikke på og utrolig kjekt å se hvordan andre løser utfordringer som jeg selv jobber med for å bli fornøyd :) Tusen takk for bidraget ditt til maiutfordringa vår inne hos PLiN :) DT-Lene

    SvarSlett
  9. Takk for fin kommentar. Ja, det er det kjekke med å delta, at ein ser korleis andre løyser oppgåver! Det som gjev inspirasjon 😊

    SvarSlett
  10. Veldig fine sider. Budnad er kjekt og flott at den blir brukt. Mange fine detaljer og flott tolkning av PLiN sin utfordring. Takk for at du deltar. DT Bente Heidi

    SvarSlett
  11. Flott side du har laget. Fin tolkning på utfordringen til Project life i Norge. Tusen takk for at du deltar i vår utfordring. Klem Elisabeth

    SvarSlett