onsdag 6. april 2016



Projekt Life Norge 2 år.

Nr 2 i PLN utfordring: Projekt Life Norge sin 2-års-dag.


Det er Graciela sitt bilde eg blei inspirert av denne gongen. Fyrst og fremst teksten:
Omsorgsfull
men også vatnet på bilde.
Eg har henta bilde frå ein liten fjelltur eg hadde i fjor sumar, ilag med eldste datter mi og eine sønnen hennar. 
Bileta viser den fine, omsorgsfulle mamma ho er og den kjekke guten som finn spennande ting i det friske fjellvatnet.


Tur til Bjørkeveten ilag med Pernhild og Håvard. Vakker utsikt over Hardanger-fjorden.

Eg har kjøpt ein del PL-kort-restar og veit difor ikkje kva for kit dei er henta ifrå. Den Blå-turkise bakgrunnen på det 3-delte bildet og på "guten i bekken" har eg laga av papirrestar. I tillegg til tekst med sticker-alfabet har eg pynta med staz og washi tape.

Nokre detalj-bilder:
Eg har diesa ut bilde + ein bakgrunn og har montert dette på eit kort.
Dekorert med små sticker-hjerter.
Eit transparent overlay med teksten "Good Times", ligg over.

Her har eg pynta med blomster som tek opp fargen i nisteboks, vannflaska og klærne til Pernhild.
Den store blomen har eg diesa ut av eit ark eg farga med med Maya Mist og Lindy's Stamp Gang.

Ein liten detalj, sticker-hjerter lagar overgang mellom to av bilda.

15 kommentarer:

  1. Nydelig side :-) Tusen takk for at du er med å feire Project life i Norge sin 2 års jubileum. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  2. Nydelig! liker hvordan du delte den ene bildet i tre, flott effekt! Mange herlige detaljer og flotte bilder. Takk for at du deltar hos PLin, og kjekt at du ble inspirert av mitt bilde, litt personlig når det også er bilde fra hjemmelandet mitt :) masse lykke til! DT Graciela

    SvarSlett
  3. Takk😊 Og takk for inspirasjon 👍

    SvarSlett
  4. Vacker sida med många fina detaljer. Jag tycker det blir så fint när en bild delas upp i flera fickor (lommer). Tack för att du är med och tävlar i jubileumsutfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  5. Ja visst passar texten omsorgsull in på din sida! Det var en behaglig och fin sida du skapat, och jag gillar också hur du delat upp ditt foto, och låtit samma typ av dekorationer återkomma på fler ställen.

    SvarSlett
  6. Och tack för att du deltar i 2-årsjubileet på PL i Norge! /DT-gunilla

    SvarSlett
  7. Kul side! Likte veldig godt bokstavene på forskjellig papir.

    SvarSlett
  8. Flott side med mange fine deltaljer. Likte bokstavene dine:) Takk for at du deltar i Project Life Norge sin 2 års utfordring. /DT Bente-Heidi

    SvarSlett
  9. kjempefin side, masse flotte detaljer å studere, likte spesielt godt måten du har fremhevet utsikts-bildet på :) Takk for bidrag til jubileumsutfordringa vår :) DT-Lene

    SvarSlett