søndag 10. april 2016



Projekt Life Norge 2 år.
Nr 3 i PLN utfordring: Projekt Life Noge sin 2 års dag.

Elisabeth sitt bilete gav meg inspirasjon til å lage dette prosjektet. Fyrst og fremst bilde av globusen på 71 gr. nord - Nordkapp - men også fargane: blått og raud/gult.
Bileta mine er frå ferien vår i 2015. Reisa gjekk med Hurtigruten MS "Midnatsol" nordover og på veg sørover køyrde me ut til Nordkapp platået. PL-sida mi vart slik:



Her har eg valgt å kutta ned dei store bilda, slik at alle bilda har fått ein bakgrunn. Eg har delt det eine store bildet på to små lommer og så har eg sett to små kort inn i ei stor lomme. Dette for å få litt liv i sida.

Litt detalj-bilder:


Her har eg laga bakgrunn sjølv. Dette for å henta opp mest mogeleg lik farge på bakgrunn som på jakkene me har på oss på bildet. Eg brukte Gelatos-stift som eg vaska ut med vatn til eg fekk rette nyansen. Eg dempa ned fargen endå meir med washi-tape som hadde same farge som rekkverket på bilda. Elles har eg brukt alfabet og tekst-stickers fra Crate Paper - Sweeter Than Pie. Eg har brukt paper-clips frå Freckled fawn og stikkers frå Søstrene Grene.


Som sagt før har eg kjøpt ein del PL-kort-restar og veit difor ikkje kva kit dei er ifrå. Dekoren her er frå Simple Stories - Life i Color og frå Søstrene Grene. Eg har snitta langs mønsteret på det eine kortet. Dette lagde ei "bølge" som eg kunne putta eine bildet nedi.





Takk til Elisabeth for inspirasjon til dette prosjektet !




10 kommentarer:

  1. Här har du fångat färgerna perfekt från Elisabeths inspirationsbild. En sån fin sida och jag tycker det var fint att sätta 2 bilder på varann, då får man plats med mer på en sida. Tack för att du deltar på 2-årsjubileet på PL i Norge. /DT-Gunilla

    SvarSlett
  2. flotte side, du har mange flotte detaljer med og ikke minst flotte bilder. takk for at du deltar hos plin. DT Graciela

    SvarSlett
  3. Nydelig flott pl-sider. Tusen takk for at du deltar i Project life i Norge sin 2 års feiring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Takk😊 Og takk for inspirerande bilder👍

    SvarSlett
  5. Vilken härlig sida och fantastiskt kul att du hade varit där och hade bilden på globusen. Tack för att du är med och tävlar i jubileumsutfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, var fantastisk å oppleva Nordkapp! I det eine øyeblikket slik som på bilde, i det neste tett av tåke! 😊

      Slett
  6. Her traff du perfekt på fargene fra Elisabeth sitt inspirasjonsbilde. Flott side! Takk for at du deltar i Project Life Norge sin 2 års utfordring. /DT Bente-Heidi

    SvarSlett